Miami dag 1 - Reisverslag uit Treasure Island, Verenigde Staten van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu Miami dag 1 - Reisverslag uit Treasure Island, Verenigde Staten van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu

Miami dag 1

Blijf op de hoogte en volg Merlijn, Martijn en Pepijn

04 Mei 2015 | Verenigde Staten, Treasure Island

Na een heerlijk fout ontbijt van muffins en nep ei met spek en zoute worst en slappe koffie zijn we per bus vertrokken naar South Beach/Miami Beach. Parkeren is lastig en duur, vandaar.
Om 9 uur smorgens liepen we al bijna over het strand. Even kaartje gehaald voor de busboot, een vers sapje (zware drang naar vitamines) en door naar het strand. Daar bedacht Pepijn even heerlijker de golven te springen. Uiteraard voordat zijn zwemkleding aan was. Handig.

Om 11 uur vertrokken we met de busboot voor een Tour over Miami beach over de weg en door het water langs de huizen van o.a. Dr Phill en P. Diddy. Hip hoor ;-)
Verder knalharde muziek van Will Smith en Gloria Estefan en het circus werd compleet gemaakt doordat we moesten kwaken. Kwek kwek kwek. Jaja. Hoera voor Amerika. Over de top.

Na dit ritje hebben we ons geparkeerd in een heerlijk tentje met gezonde sapjes en broodjes. Afijn broodje is 1 geheel stokbrood per persoon met beleg voor 15 man. Doggybags please!

Snel weer terug naar het strand waar Pepijn nog even de golven in dook en een mini powernap deed. Life is good!
Hierna werd het tijd voor een ijsje op het populaire Ocean drive inclusief knalmuziek en mega cocktails vissenkom formaat. No Joke. VIS-Sen-KOM. Gevuld met lichtgevend spul. Ja.
En gogo girls. Dansend. Ok. Lets GO GO weg met Pepijn haha!

Tijd om de bus terug te pakken na een klein shop moment! American pet voor de kleine meneer en Miami beach top!

Die avond onze doggybags gesnaaid en op tijd gaan tukken!