Saigon again... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu Saigon again... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu

Saigon again...

Door: Merlinos

Blijf op de hoogte en volg Merlijn, Martijn en Pepijn

07 Oktober 2008 | Vietnam, Hanoi

Daar zijn we weer! Deze keer geen spannende verhalen meer. We zijn weer veilig aangekomen met Loempia ART-72 airlines en zitten weer midden in Saigon in de drukte tussen den brommerts!

Vanmorgen nog even lekker op het strand gezeten, gisteravond een gezellig etentje met onze zweedse vrienden, de duitsers en een vage schot! Biertje erbij, helemaal goed! Vanmorgen op tijd eruit om nog even de laatste schon lucht in te ademen. Kunnen niet wachten op een zacht bed. De meeste bedden zijn hier bijna van steen zo hard!! Ook in onze paradijsje was het helaas niet beter. Ook hadden we daar voor het eerste deze vakantie huisdieren... ik denk dat ik niet meer hoef te zeggen (ja ze waren rood met grote voelsprieten...YUK!!)

Ook erg leuk als je dan eindelijk weer in saigon bent, je tas uitpakt en iets eruit haalt... blijkt dat ik er zelfs eentje heb meegenomen!!! BAHH!!!!!! Stiekem in den tas gekropen, den snaaiert!! Dat is nou niet het bepaalde souveniertje wat ik in gedachte had om mee te nemen ;-)

Morgen gaan we nog even onze dongs spenderen op de markt. tuurlijk weer TE veel leuke dingen gezien om mee te snaaien en aangezien de tas nog niet vol genoeg is.. pompompom.

Morgenavond dan met het bromvliegtuigje (goddank gewoon een airbus...) naar Bangkok, 1 nachtje daar slapen en donderdagochtend weer op naar Dusseldorf... :-( Einde verhaal. Maar wat een belevenis. Wij kunnen Vietnam echt iedereen aanraden!!!! Toerisme valt heel erg mee, mesnen zijn vriendelijk (je hebt er altijd snaaiers tussen zitten, maar die zitten overal...) En dan de combi met Cambodja, ge-wel-dig!!

Dus binnenkort foto's kijken dan maar?! Uiteraard staan niet alle foto's op de site he he he.
Wij gaan afsluiten. Tenzij er nog iets heel boeiends gebeurd, maar ik denk dat we het hierbij laten!

Bedankt voor het meelezen en meegenieten. Gaan wij nog even de laatste uren genieten hier in Vietnam en Thailand!

Groetjes, liefs van de man en vrouw :D

• 07 Oktober 2008 - 16:45

Pap:

Bedankt voor de geweldige verhalen en foto's IK heb ontzettend met jullie meegenoten van een heel byzondere vakantie, GOEDE REIS en een veilige vlucht naar huis

• 08 Oktober 2008 - 07:58

MA Thea:

hoe zo nog meer foto s,hoe veel hebben jullie er gemaakt,genoeg voor tien boeken of zo .goeie reis en tot gauw groeten Ma Pa

• 08 Oktober 2008 - 19:09

Leon En Nathalie:

Hey Martijn en Merlijn, Lida vertelde van jullie reis in Azie, dus net even gelezen wat jullie allemaal beleefd hebben. Gaaf zeg! Een goede reis naar huis. Hartelijke groeten van Leon en Nathalie