nog 2 dagen - Reisverslag uit , van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu nog 2 dagen - Reisverslag uit , van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu

nog 2 dagen

Door: de bruid en de duiker

Blijf op de hoogte en volg Merlijn, Martijn en Pepijn

26 Augustus 2006 | ,

Hallo allemaal,
nog twee dagen en dan vertrekken we voor een heerlijke vakantie van twee weken naar Marokko. Tijdens onze reis plaatsen we een reisverslag op deze site met, als het lukt de mooiste foto's. Jullie ontvangen een berichtje als wij wat op de site geschreven hebben.... wordt vast een geweldige vakantie en jullie kunnen meegenieten :-)...
have fun!

• 26 Augustus 2006 - 10:41

Pap:

Geweldig ik ben benieuwd

• 26 Augustus 2006 - 11:01

Ro:

Hey vakantiegangers!

Lekker naar Marokko! Heerlijk. Morgen komen jullie/jij El Schapo afleveren bij de coiffeur!!! Laat ff weten hoe laat jullie/je komen voor het borrelmoment. ERG leuk dat we jullie kunne volgen via deze site!!!

Bis morgen,

Ro

• 26 Augustus 2006 - 11:30

Marianne:

Wat jammer dat wij maar 4 dagen kunnen meegenieten, maar ja onze vakantie was al gepland......
    Veel plezier, M&B.

• 26 Augustus 2006 - 13:25

Ellen:

Have fun en maak er weer een mooie reis van!

• 26 Augustus 2006 - 14:46

DE VROUW:

Natuurlijk kunt u weer niet zonder ons!!! Maar heerlijk om te kunnen lezen en bekijken wat jullie allemaal meemaken!!
    Enne... duiker... niet teveel naar de marokkaanse trouwsnaaipakken koekeloeren, want dat mag pas na je vakantie.
    Met mij natuurlijk hihihi!!
    Have fun lieve schatten!!

• 27 Augustus 2006 - 13:31

Thea En Lano:

halllo luitjes, hardstikke leuk, maar wij zijn ook van plan weer een reis te gaan maken!
    veel plezier emn tot horens

• 28 Augustus 2006 - 05:58

Gaby:

Ik zeg goed nieuws. Heel plezier in de warmere oorden van de wereld. Die regen van hier ben ik al weer zat. Geef mij ook maar liever zo\'n lekker tropisch buitje. Al zullen jullie die in Marokko ook wel ontlopen denk ik.
    Fijne vakantie samen.

• 28 Augustus 2006 - 18:25

Bianca:

Gevonden! Have big big fun!!!

• 29 Augustus 2006 - 11:56

Charissa:

Nou, misschien dan maar via deze weg: alles goed met je?