Bienvenue a Agadir! - Reisverslag uit Agadir, Marokko van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu Bienvenue a Agadir! - Reisverslag uit Agadir, Marokko van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu

Bienvenue a Agadir!

Door: de bruid en de duiker

Blijf op de hoogte en volg Merlijn, Martijn en Pepijn

29 Augustus 2006 | Marokko, Agadir

Oke dit toetsenbord is erg apart.. dus als er opeens rare woorden ontstaan.. we zijn niet dronken of stoned!

Hallo daaar!

We zijn veilig aangekomen vanmorgen vroeg. Vanacht om 1 uur uit bed gestapt, relax naar Dusseldorf gereden, inchecken en met Helmut en Frida een biertje gedronken.. om 7u smorgens (duitsers zijn gek)
Onze HappyFly vertrok op tijd om vervolgens in 1 of andere dik wolkendek met zware snaaiwind over france te vliegen (duidelijk geval van niet grappig) Maaaar wel een totaal petit dejeuner GRATIS jajajajaja... mogen de hollanders wat van leren!
Gezellig naast Heinz gezeten.
Op tijd geland en voorgenomen om ons eens een keertje niet te laten naaien de eerste dag.. dus op zoek naar een BUS! na bijna een uur wachten in de stof en vele taxi aanvragen later kwam de bus. Lekker duwen, persen en lachen en daar gingen we! Alle vrouwen moesten een zitplaats krijgen (arme duiker, happy bruid) en iedereen zit ons heerlijk aan te staren! vervolgens belanden we in een plaatsje.. no idea, maaar veel bussen en nog meer taxis. Een 'aardige' Marokaan komt kletsen en wij proberen onze 3 woorden frans op te halen. De Bruid is er mee gestopt aangezien de duiker dit vele malen beter kanj haha! Na zeker 3 kwartier kwam dan eindelijk de goede bus naar Agadir, onze 'vriend' stapte ook in... De bruid was een beetje dom met den mobiel gaan zwaaien, waarop onze 'vriend' dacht... laat ik de hand eens in den tas glijden.. FOUT!! Gelukkig op tijd ontdekt, fout wordt niet meer gemaakt DOM! 'Vriend peerde um gelijk, tot ziens HORK!!!!!

Na een ENORME omweg uiteindelijk op plaats van bestemming aangekomen en een cute hotelletje El Bahia gevonden met aardige man (overigens is de rest van den Marokanen erg aardig en behulpzaam)Nice kamer, lekker bed en natuurlijk liggen snurken vanmiddag! Net even een totale munt thee naar binnen gewerkt (beetje thee, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel suiker en munt)en weer terug met de allerschattigste PETIT TAXI Deze rijden alleen rond in de steden, zijn fiat UNO's en Peugeot 206jes in KNAL ORANJE (leuke voor Haagsblauw?) Hip dusz!

nu gaan we een eet moment inlassen bij Whallabila hier om de hoek en dan route uitstippelen! Komt goed! De bruid is nog niet op ondefinieerbare plaatsen betast, valt nog mee hier dus hahahaha! En Amsterdam en achter Den Haag HS is het toch minder mooi dan hier ;-)

tot snel weer!
De Plongeur et Whallabila

• 29 Augustus 2006 - 19:43

Reinier:

Hee Martijn en Merlijn,

Het klinkt allemaal erg goed! Heel veel plezier de komende weken!!!

groetjes Reinier
    Ps. Wat is er mis met Den Haag HS?

• 29 Augustus 2006 - 19:59

Priniminie:

munt thee! munt thee! munt thee! en baklava? hebben ze dat daar ook?? jammie jammie :)

• 29 Augustus 2006 - 20:30

Heej Walhallabila et Plongeur!

Blij te horen dat alles goed is gegaan en dat die Marokaanse telefoonsnaaier met lege handen is weggevlucht! Maar zo te lezen hebben jullie het erg naar den zin in El Maroc! Geniet vooral heeeerlijk verder en doe alles wat ik ook zou doen!!!

• 29 Augustus 2006 - 20:31

• 29 Augustus 2006 - 20:36

• 29 Augustus 2006 - 21:21

Lidia:

Gelukkig je bent weer veilig aan land...
    Delete snaaiende handtasmarokkies en enjoy the rest hahahahaha!!!
    XXXX De vrouw en de woningbouwmeneer.

• 30 Augustus 2006 - 08:59

Chris En Jas:

Hallo,

Fijn dat jullie heel zijn aangekomen!!!!!!! Hopelijk gaan jullie een te leuke trip maken, maar dat komt vast goed.
    Wij zitten in Cambadja en gaan morgen naar Vietnam!!!
    Voor de (een commercieel) geinteresserde onder ons www.christianjasper.waarbenjij.nu staan al onze verhalen!!!!
    Sorry Merlijn......
    Ben benieuwd naar de rest van je verhalen.....
    x christian en jasper vanuit nu nog Cambodja

• 30 Augustus 2006 - 15:46

Pap:

moet ik je nog wat antimarok wapens sturen voor de rest zet um op misschien wordt het nog wat

XXX P.

• 30 Augustus 2006 - 16:39

Lano En Marieke:

Ik geloof dat jullie je wel gaan vermaken de komende weken! Zijn benieuwd naar alle avonturen. Heel veel plezier.

Groetjes lano en marieke

• 30 Augustus 2006 - 22:19

JW.:

Blijf ze in de gaten houden, die mannetjes... Ik ken die lui inmiddels een beetje. Voor marokkaanse vertaling kun je me mailen.Groetjes van De marokkocultuurdeskundige te R'dam. (Doe Jas en Chris ff de groeten)