vervolg Miami - Reisverslag uit Treasure Island, Verenigde Staten van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu vervolg Miami - Reisverslag uit Treasure Island, Verenigde Staten van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu

vervolg Miami

Blijf op de hoogte en volg Merlijn, Martijn en Pepijn

04 Mei 2015 | Verenigde Staten, Treasure Island

Nou daar ging wat mis vanmorgen. Het verhaal was nog lang niet af!

Puntje bij paaltje... Alles is goed hahaha!

Vliegreis rustig, op een vervelende Oostenrijkse muts die ba opstijgen meteen begon te zeuren over een trap tegen d'r stoel van Pepijn. Tactisch doch boos toegesproken en de rest van de reis was ze stil.

Na 8,5 uur vliegen en bijna landen viel Pepijn bijna in slaap. Dus dat werd zingen geblazen en tellen tot 100 om wakker te blijven! Jeee gelukt!

Bij aankomst op Miami bleek alleen de rij voor de douane wel heeeeel erg lang... Uiteindelijk dus 3 (!!!!) uur lang al slalommend in de rij gestaan, met een doodmoe kind. Niet tof. Maar met snoepjes en de iPad hebben we ons er door gesleept!

Gelukkig ging de huurauto ophalen een stuk sneller en waren we snel op weg naar het hotel. Ook maar 2 keer fout gereden. Pepijn was na 1 minuut al in coma.

Die nacht allemaal lekker geslapen Rn uitgerust weer op!

• 05 Mei 2015 - 13:03

Jørgen , Mandy , Tijn En Freek:

Hoi globetrotters, heerlijk dat t avontuur gestart is. Reizen is nooit echt leuk, maar lange rijen helemaal niet.... Maar hey, dat zijn jullie nu vast alweer vergeten!!
    Geniet!! En we lezen weer graag mee.... XXX