Anna Maria Island - Reisverslag uit Holmes Beach, Verenigde Staten van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu Anna Maria Island - Reisverslag uit Holmes Beach, Verenigde Staten van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu

Anna Maria Island

Blijf op de hoogte en volg Merlijn, Martijn en Pepijn

08 Mei 2015 | Verenigde Staten, Holmes Beach

En dan nu: De Mexicaanse Golf!

Gisteren heel rustig aangedaan. In ons motel ontbeten in de tropische tuin met havermout en yogurt en fruit.
We zaten met het motel naast een MEGA surfwinkel Ron Jon Surf shop. Niet dat wij van die surfdudes zijn, maar leuk om even te neuzen! Strandkleding en speelgoed en boards etc.
Even een koffie gescoord bij Starbucks en via de Dinowinkel weer terug naar de auto.

Na bijna 2 uur rijden kwamen we aan bij Kelly Park. Dit is een natuurgebied met een natuurlijke bron. Glashelder water, zuiver en super mooi! Hier kun je van die mega banden huren om vervolgens met de stroom mee het beekje af te dobberen! Geweldig!

Alleen trokken we Pepijn iets te snel het water in... Wat nogal koud was... Dus die zetten het op t krijsen :-(. Duurde even voordat hij het echt leuk vond. Eigenlijk was de zandbak veel leuker.en de speeltuin. Nou ja... Martijn en ik hebben wel nog even lekker getubed :-D

Hierna zijn we doorgereden naar Anna Maria Island. Een ritje dat nog 3 uur in beslag nam en Pepijn heerlijk een tukje heeft kunnen doen.
Anna Maria Island ligt aan de andere kant van Florida aan de Mexicaanse Golf. Wit zand, warmer, blauwe zee, sehr schön!
Iets over 18.00 uur kwamen aan bij ons nieuwe onderkomen; een heel leuk lief top pension/appartementen complexje. Kingsize oma runt de boel. En Emmy, haar moeder en Lucas waren ook net gearriveerd! Super!
Ons onderkomen is werkelijk fantastisch! Woonkamer, mooi keukentje mét blender, dikke oven en mega koelkast! Krijg bijna zin om te bakken... Blenden zéker!!! En een tuintje mét bbq! Yeahhhh!
Worden we heel blij van! En 1 straat oversteken en je staat op het strand! Yeahhhh!

Afijn, Lucas en Pepijn hadden elkaar direct gevonden! Klikt super! Knuffelen en stoeien, dus gaaf! Ik blij uiteraard om Emmy weer te zien :-)

We hadden allemaal nog niet gegeten, dus hoopten aan het strand wat te kunnen eten. Daar aangekomen lagen de jongens al zowat met kleding en al in het water... En geen eettent! Dus tja, weer terug, omkleden en door met de auto naar een sushi tent! Yeahhhh!
Kids hebben kipfingers gesnaaid en wij bestelden de Love Boat... We kregen ook letterlijk een gigantische houten boot vol met sushi! Lekkerrrrr!!!
Duurde wat lang voor Amerikaanse begrippen, maar zeker de moeite waard! We lagen lekker laat op bed but who cares!

Vandaag stranddag en vanavond geven we de bbq een slinger!
Yeahhhh!

• 08 Mei 2015 - 15:33

Ank:

Wauw ontdek net dat er ook foto's staan bij jullie reisverslag,maakt het nog leuker om te volgen!!!!!blijf genieten en vooral foto's erbij! Liefs Ank

• 09 Mei 2015 - 00:09

Andere Opa:

Tjonge tjonge wat een rot vakantie hebben jullie
    Genieten maar heerlijk

• 09 Mei 2015 - 12:15

Thea:

Leuk verhaal ,en dat eten ik krijg er zin in !
    Groetjes en een knuffel van ons !!

• 10 Mei 2015 - 17:35

Marieke: