ZON! - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu ZON! - Reisverslag uit Flic en Flac, Mauritius van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu

ZON!

Door: de bruid en de duiker

Blijf op de hoogte en volg Merlijn, Martijn en Pepijn

11 Juni 2007 | Mauritius, Flic en Flac

Hallo. daar zijn we werr even! We hebben ons plekje in het noorden verlaten en zijn per bus vertrokken naar het westen, Flic en Flac (aparte naam..)
Afgelopen zaterdag heeft de duiker eerst weer even een duik moment gehouden (de bruid heeft nogsteeds geen zin) en zijn hierna gepakt en bezakt vertrokken.
Nog geen paar minuten later...begon het weer te regenen :-( Maargoed voorlopig duurde het nog wel even met de bus!
Na een ritje van dik een uur, overstappen en weer een uur zitten kwamen we eindelijk in de regen aan in Flic en Flac.
De rest van de dag een beetje zitten yatzeeen want de zon liet zich niet echt zien. Wel nog even een lekker lunch moment gehad,

Zondag vol goede moed de gordijnen opengetrokken. Maar helaas dikke wolken. Maar dat mag de pret niet drukken. Lekker een beetje rondlopen, yatzee horken en lezen ;-) (Da Vinci Code.. had de Bruid nog nooit gelezen) De dag met regen duurde tot zeker half 4 en toen zijn we snel nog even het strand opgedenderd om nog even van het droge moment te genieten en een hapje te snaaien am strand.

Verder eigenlijk totaaaaal geen spannende verhalen eigenlijk hahahaha :D vandaag was het HEERLIJK! Eindelijk dikke vette zon, geen wolk aan de lucht, lekker fikken en de duiker again wezen duiker (Bruid nogsteeeeds geen zin) Helaas was de Da Vinci Code ook te spannend dus dat boek is ook tot ziens. Morgen.. gaat de duiker in iedergeval duiken, de bruid.. misschien. We zijn niet echt actief bezig om het eiland te verkennen hahaha, blijkbaar toch ff relaxen en dit nodig hebben. Zal een kijken of we wellicht naar de Ile de Cerfs kunnen gaan... We hebben nog dagen over!

Dus bij deze einde bericht, het gaat allemaal nog prima hier! Lekker dat het DAAR ook 30 graden is, dan kunnen wij ons bruine kleurtje tenminste behouden he he (ja want ook zonder zon kunnen we bruin worden) Bedankt voor de leuke berichtjes!! Tot snel (of niet) en anders... vanaf zaterdag zijn we weer terug!

XX ons

• 11 Juni 2007 - 14:06

PAP:

Dus het weerbericht klopte toch...... voor de rest stond er allemaal zon dus .... hopuh maar
    Meis je smsjes komuh allemaal netjes aan hoor geniet nog maar behoorlijk en steek wel een keer je kop onder water al was het maar voor de statistiekuh

dikke kus Pap

• 11 Juni 2007 - 15:48

Ro:

DAG VROUW EN DUIKERT!
    Het gaat hier inderdaad lekker, zon en af en toe buien. Goed voor de plantjes zullen we maar zeggen.

Schapie is totaal onder de tondeuse gegaan, (haha!) en hij is helemaal blij, het is echt een lieffie.

Geniet nog ff lekker van de wittebroodsweken en lieve groetjes vanuit Delft!

xx Ro (& Den)

• 11 Juni 2007 - 16:00

Lano En Marieke:

Hey hallo

Wat leuk om iets van jullie te horen. jammer dat het weer niet is zoals jullie gehoopt hadden. Maar als je het maar naar je zin hebt!!

Wij genieten in ieder geval van de pruimen uit jullie nieuwe pruimenboom!

Veel plezier nog!!!

Liefs lano en Marieke

• 11 Juni 2007 - 16:41

Ank En Dionys:

Wij hebben een paar leuke foto's van jullie bruiloft! Vooral met die duikflessen waar hoed en sluier bijna weg waaiden! Terwijl jullie nog lekker genieten wachten wij op de geboorte van ons 2de kleinkind! Veel liefs van ons!

Ank en Dionys

• 11 Juni 2007 - 16:57

Ellen:

Snaaiers!!! Geniet nog ff van de wittebroodsweken en tot snel!

X Ellen

• 11 Juni 2007 - 19:04

Christian En Jasper:

Hallo echtpaar,

Klinkt vreselijk..........hopelijk alles goed met jullie?
    Leuk om de berichtjes te blijven volgen. Nog heel veel plezier toegewenst deze week! Rust ook inderdaad maar lekker uit, want dat nieuwe huis concept zal je ook de nodige reserves moeten aansnaaien!

Veel liefs chris en jas

• 12 Juni 2007 - 04:52

Bibiana:

Enjoy your trip and all the nice things you are having at the moment. Big kiss!

• 12 Juni 2007 - 21:04

Bas En Marianne:

Brei nog een perfecte lekkere lange staart aan jullie reis.
    Geniet, geniet en geniet !!!

Tot na onze Egyptetrip

• 13 Juni 2007 - 07:52

Lidia:

Wat gaat de tijd toch snel, geniet er nog even van en zie jullie natuurlijk volgende week voor een bijkletsmoment...
    Goeie reis!!