Marrkech-Ouarzazate - Reisverslag uit Ouarzazate, Marokko van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu Marrkech-Ouarzazate - Reisverslag uit Ouarzazate, Marokko van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu

Marrkech-Ouarzazate

Door: de bruid en de duiker

Blijf op de hoogte en volg Merlijn, Martijn en Pepijn

02 September 2006 | Marokko, Ouarzazate

Hallo! Hierbij even een kort berichtje!
Na alle heerlijke nachten is helaas vanacht DE nacht aangebroken dat de bruid het moest afzien :-( Het seperatorvlees en kruidendrank hebben het totale darmenstelsel totaal doen ontploffen, laat staan wat er voor de rest nog uit moest.. Vanmorgen vroeg opgestaan. De duiker is wel gaan ontbijten (+bijen), maar den vrouw hield het voor gezien op den toilette! Uiteindelijk toch besloten om de bus te pakken en nadat wij weer van kassie naar muur werden verwezen door Hassan die CASH zag, uiteindelijk in de goede CRAP bus terecht gekomen. Na 1 uur begon het zweet van de bruid totaal uit te breken en onze achter passagier besloot ook nog eens hevig over den nek te gaan naast den duiker! Heerlijk ritje! Na 2 uur hield de bus een rustpauze en parkeerde de bus tussen de afgemaakte geiten in, waarvan de hoofden op straat lagen en de rest van het arme diertje opgehangen werd aan een haak. De vrouw besloot erest in den bus te blijven, later er toch maar weer uit! Dit was geen succes! Goddank reed den bus weer verder en begon de bruid redelijk te ijlen, het enige wat er in ging was een slokje watr, cola en ORS (wit goedje dat bestaat uit rijst, suikers en zouten en een bananensmaak heeft, zeer smakelijk dus...) Maar dit mocht niet baten.. de vrouw werd 1 met het plastic zakje! Lucht toch op!!!
ZOOO denk dat dit wel genoeg details zijn!
De busrit was trouwens wel erg mooi door het hoge Atlas gebergte ( zie foto's die er nu wel goed op staan!!!) Erg veel bochten; maar oh zo mooi!
Aangekomen het eerste hotelletje gepakt wat we konden vinden en na een koele douche en wat slaap was de bruid weer redelijk op den been, zeker na het yogurt drankje, aangezien eten er voorlopig nog niet in gaat! Net de beroemde Kasbah bezocht (zie foto's) en nu een hapje eten, althans de duiker! Morgen hopen wij verder te kunnen reizen richting de zandbak! Geen idee of daar internet is, dus als het rustig blijft, weten jullie waarom! En uiteraard op zoek naar de DROMMEDARIS!!! jajajaja!!

Zeg Ro, doe je wel een beetje voorzichtig met mijn schaapie ;-)
En verder staan er heeeele veeeel foto's nu online, veel plezier ermee! Speciaal voor Bibiana extra veel JARDIN foto's hahaha!

Tot snel weder!
Mevrouw Imodium en haar verzorger ;-)

• 02 September 2006 - 20:39

Bibi:

Hey!!!
    Wow deze web is erg leuk!
    En al die berichjes zijn grappig! Ik ben blij dat jullie een leuke tijd hebben!Balen, dat je laast hebt van je buik:-S
    Binnekort zal ik beginnen te studeren in ROC leiden en stage lopen in hoofddorp!:-D Ik heb me soliciteerd in crown plaza hotel, donderdag en dinsdag hoor ik van hun als ik kan daar werken ja of niet!Als niet moet ik veder zoeken en als en ja is happy happy happy kan ik beginnen!
    Nou jjha merlijnje en mertijnje! Have FUN!!!
    Chauuu,Adios,doeg,doie,bye
    big kiss

• 02 September 2006 - 21:05

Lidia:

Wat een gezellige plaatjes toch weer!!!
    Ben je weer een beetje opgeknapt vrouw, misschien toch effe een herbasnaaiteetje nuttigen ofzo hahahaha!!!
    Ben benieuwd naar de zandfoto's met drommedarissen enzo...
    Have Fun en een big X voor jullie allebei!!

• 03 September 2006 - 07:34

Ro:

Hee VROUW & Plongeur!

Wat een gedoe zeg...hopen dat de darmontploffing eenmalig is! Beetje schoonspoeling is misschien wel goed ;-) ! In ieder geval heeft SCHAAP zijn eerste kuur goed doorstaan, hij heeft nu weer het uiterlijk van een borstel i.p.v. een zwabbert :-D.
    Doe je rustig aan VROUW, dan moet het snel weer beter gaan! MAAAR zelfs als je ziek bent, ben je op de foto's nog een plaatje gelukkig ;-);-;-). Veel plezier op de dromedarissen...
    xx Ro (en Den...maar die ligt nog te pitten :-) ).

• 03 September 2006 - 08:52

Prinieminie:

heeel veel beterschap lieffie.. oh wat erg.. ziek zijn op vakantie. Het weer zit gelukkig wel mee bij jullie, hier regent het pijpenstelen. Wij hebben een neefje ten logeren. Zijn gisteren allerlei glijbanen en hindernisbanen en ballenbakken afgeweest in TunFun.. een vormalige tunnel nu een mega speeltuin. Nu even playstationen :) en straks een muziek rondleiding door het tropenmuseum.. lekker herrie maken hihi.
    veel beterschap jij en geniet!
    xxxx

• 03 September 2006 - 10:24

Thea En Lano:

mooie foto´s gestuurd, wel een heel andere wereld zeker, Merlijn verlang je niet naar een gewoon lekker kippetje gegrild en wel, of heb je lieve van die geitenkoppen!
    groetjes en beterschap. Martijn je ziet het wel weer mannen zijn toch st...........!

veel plezier en doe voorzichtig.

• 03 September 2006 - 10:55

Pap:

Zucht neem een imodiumpie en een lekker lomootjuh
    wel blijven drinken en een ouwerwetse kurk helpt soms......

XXX

• 04 September 2006 - 13:33

Vietnam....:

hello schatten hoop dat je een beetje opknapt.....
    lekker he die bussen hebben er ook net een van 12 uur achter de rug..jajajaja.lekker rammelen en schudden