en nu nog meer chilll - Reisverslag uit Padangbai, Indonesië van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu en nu nog meer chilll - Reisverslag uit Padangbai, Indonesië van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu

en nu nog meer chilll

Door: Merlinos

Blijf op de hoogte en volg Merlijn, Martijn en Pepijn

25 Juni 2009 | Indonesië, Padangbai

Hallootjes!

Even een KORT berichtje (jaja echt waar) vanuit een echt TE relaxed plaatsje in oost Bali! Vanuit hier vertrekken we morgenochtend met een speed boot naar de Gili Islands Jaaaa relaxed man! Nog meer relaxen, en dat doen we al zo veel ;-)Afgelopen 2 dagen dan ook weinig gedaan. die darmen zijn toch echt de kluts nogsteeds kwijt dus rustig aan doen blijft het motto! Zijn gister nog wel even weg geweest naar een buddist tempel geweest waar men daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen achtereen mediteerd, pfoe word al moe bij de gedachte. Daarna door naar een warmwaterbron in een schitterende setting. Overal drakenkoppen van steen met spuwend warmwater (dat overigens gelig was en naar zwavel rook... schijnt goed voor je huid te zijn...zeggen ze... tja...ze zeggen zoveel eh!) Was heerlijk dat wel! Verder lekker liggen relaxen bij ons zwembadje voor de deur in de tropische tuin! En uiteraard lekker gegeten, althans de duikert. De vrouw geniet ook heerlijk van de thee, mariebiscuit en bananen :-S

Vandaag zijn we weer opgehaald door de chauffie en via de oost kant van Bali gereden. 2 keer een stop gemaakt om even heerlijk te snorkelen! Lag een schip de Liberty (oorlogschip) voor de kust, was erg gaaf om te zien + veel vis, heel veel mooie aquariummomenten gehad! Ook weer heerlijk KIPKIPKIPsate gesnaait (de duikert dan...)

ohhwww batterij is leeg!
GAAN HANGEN! dus tot de volgende keer weer!

DAAAAG

• 25 Juni 2009 - 12:26

Pap:

das nou genieten en jammer van de darmtjes maar hopelijk met de genoemde ingredienten en wat imodium krijg je het onder controlle verder ben ik jaloers op dat aquarium gedoe @#$% veel plezier op de Gili's en laat die batterij is wat meer op want de verhalen smaken altijd naar meer

XXXXX

• 25 Juni 2009 - 13:11

Chris:

Geniet ervan, ben koffer aan het pakken.......girlies are going to Ibiza!!! :-)
    Ps; Gilli islands schijnen heel mooi te zijn, althans mijn tante komt daar vandaan, ach ze zeggen zoveel...:-))

x chris