Gile Trawangan en LULU! - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu Gile Trawangan en LULU! - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu

Gile Trawangan en LULU!

Door: Merlinos

Blijf op de hoogte en volg Merlijn, Martijn en Pepijn

28 Juni 2009 | Indonesië, Gili Trawangan

Gili Trawangan

En weer hebben we een klein stukje paradijs op aarde gevonden! Halleluja voor Gili Trawangan in Lombok :-D

lekker onder je palboomhutje am strand internetten...TE hysterisch!!!

Laatste berichtje was nogal bot afgesloten, zaten in een uber chill cafeetje in Padangbai, alleen de batterij was op! Helaas pindakaas! Hebben daar nog wel heerlijk even kunnen relaxen en zowaar even een vers stokbroodje met avocado en tomaat gegeten en de man Rendang (soort stoofvleesie jummie). De volgende dag vertrok onze mega dure maar o-wat-zijn-we-snel-am-strand boot om 9 uur., na het ontbijt dus tas pakken en wachten op de kade! Toevallig waren we bij de pin automaat rob tegengekomen de dag ervoor (van Rob en Leonie van de 3-daagse tocht op java...bier...) en die zagen we ook al de boot op springen! onze speedboot was erg leuk. Supersnel ding, waterdicht en kregen zelfs een soort stewardessen uitleg in geval van nood moet je ZO je reddingsvest gebruiken.. jaja, lekker geruststellend ;-).
Na 1,5 uur knallen over de oceaan kwamen we al aan op het eiland. Ff stukje lopen met je rugzakkie (op gevoel een ...links of rechtsaf?! nou uuuh rechts?!) en ik weet neit wat het is maar we liepen en liepen en liepen en opeens kijken we naar links naar een UBER hippe tent, alles wit, cocktailbar, rode kussens, Buddha's, lekker muziekje ... en ik hoor van achter de bar iemand gillen 'Yes, hello looking for room? we got very nice private villa's!' en daar kwam de stem... daar kwam ZE! De grootste GIRLIE die ik in heel Indonesie nog niet ben tegengekomen. Ik was meteen verliefd ;-) Martijn voelde de bui al hangen... dus lekker hysterisch en vol enthousiasme meerennen met onze LULU (zo noemen we haar maar even). Achter de bar bleken dus kamer te zijn. Hij deed de deur open .... en Oh-MY-GOD!!! hysterisch!!! Een giga ruimte met 2 witte ligstoelen, een jacuzzi, prachtige boompies en planties. Even doorlopen en daar kwam de openlucht woonkamer en een GIGA zitkuil, rode kussens, zeer stylisch en strak houten dressoir met daarop een flatscreen met digitale tv (!!!!!) met kweet niet hoeveel kanalen. en mega koelkast, mooie tafel met schalen erop en een ventilator. achter de woonzitkuil met mega tv zit een schuifdoor...open je die, dan kom je in de slaapkamer., een mega mooie ruimte. Helemaal wit, mooie buddha schilderij boven bed, achter het bed aan de onderkant is de muur een heel stuk raam en kijk je naar een mini binnentuin (??!!!!), super mega huge bed, uiteraard ook zeer mooi opgemaakt een kleding kast met badjassen en dan een schuifdoor naar de badkamer waar een massage - rainshower hangst, zeer stylisch wasbakkie en uiteraard open en uitizht op de binnentuin. HALLO! ik droom zeker? ja dank u en tot ziens. En hoeveel mag dit grapje dan kosten? Uiteraard eersst de prijs te horen gekregen wat dit zou moeten kosten in het hoogseizoen. 250 dollar p/n. Ja dank u maar nee. Is mooi dit, maar laten we vooral even relaxed blijven! Maaarrrr... omdat dit nog net laagseizoen is en als we meer dan 3 nachten zouden blijven komt het op 50 euro p/n. WHAT?! voor dit paleis? Met ontbijt en jacuzzi en HAPPY HouR cocktail voor de deur.

HALLO DANK U, we shall overcome! Doet u ons maar den sleutel LULU!

Girlie happy, wij extreem happy, hallo happy welkoms cocktail en bedankt!

Dus hier zitten we nu alweer 2,5 dag heerlijk te genieten. De man elke dag duiken, de vrouw fikken am strand, lekker eten (ja ook de vrouw goddank is weer helemaal genezen!!). Zitten allemaal leuke tentjes hier, Is redelijk rustig. En uiteraard zijn we Rob en Leonie weer tegen het lijf gelopen. Gister gezellig een mini party in de Jacuzzi gebouwd met biertjes in de jacuzzi, daar na nog lekker eten en even de 'kroeg'in. Is verder nog weinig te beleven hier aangezien het laagzeizoen is. Dus het was OF de Ierse pub (nou stel je hier niet een bruine kroeg bij voor, maar gewoon een bar met een dak van palmbladeren en de teksten op z'n IERS geschreven en af en toe een vaag Iers nummer uit een box....) of een local achtig cafe waar een Indo-wanna-be-BOB-Marley lekker met zijn band raggae liedjes aan het spelen is. Het werd optie 2. Optie 1 was toch iets te luidruchtig. nR 2 WAS DOL KOMISCH. Daarnaast kan met zich hier gelukkig prijzen met dodelijke Arak Wijn, Hallucinerdende Mushrooms of een berg illegale Wiet.
2 Large BEER dan maar doen he... ;-) Morgen nog een dag hier en dinsdag vertrekken we weer s'morgens met de speedboot naar Bali. Daar worden we weer opgehaald en gaan we nog 1,5 dag naar Ubud, een kunstnaars dorpje in de 'bergen'van bali. Donderdagavond dan weer naar dat achtelijk toerische KUTA, vrijdag vliegen we naar Jakarta en zaterdag naar huis.

Maargoed, zover is het nog niet, dus de groeten, it's Happy hour! WE drinken er nog eentje!

Vanuit een warm en oh zo gezellig Lomok sluiten wij af!

M&M

• 28 Juni 2009 - 13:58

Pap:

doet U mij maar van hetzelfde

FANTASTISCH !!!!!

• 29 Juni 2009 - 06:07

Lano En Marieke:

Wauw, klinkt goed en ziet er super uit!!

Lekker da je je weer wat beter voelt, kunnen jullie nog even genieten.

Wij zitten nu n Turkije. Gaan zo de bergen n met kabelbaan naar 2365 meter.

Tot gauw. Liefs Lano en Marieke

• 30 Juni 2009 - 16:28

Piet:

Kijk hier kan ik wel wat mee ;-)