nog een berichtje, maar dan met foto´s! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu nog een berichtje, maar dan met foto´s! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Merlijn, Martijn en Pepijn Jansen - WaarBenJij.nu

nog een berichtje, maar dan met foto´s!

Door: Merlinos

Blijf op de hoogte en volg Merlijn, Martijn en Pepijn

01 Juli 2009 | Indonesië, Batavia

ik had nog geen tijd gehad om foto´s up te loaden! Maar hierbij dus nog een aantal kiekjes van ons op Gili met LULU en Bali Ubud!

Dan gaan we nu knooren, net weer even een gezellig barretje bezocht met Rob en Leonie... en morgen verhuizen we even naar een ander hotel omdat deze alweer vol zat! PLUH:

Nou ja, verder nog wat shoppen en de SPA in! Slaap lekkah!

• 01 Juli 2009 - 18:48

Pap:

zo hoort het ehhh alles vol welke kredietcrisis ???

• 01 Juli 2009 - 18:51

Pap:

zo hoort het ehhh alles vol welke kredietcrisis ???

• 01 Juli 2009 - 19:56

Pa Ma:

moie foto's ,voor al van de aapjes,de vakantie schiet al aardig op he nog even genieten van al dat mooi's, en dan weer aan het... Maar een troost het is hier ook mooi weer. groetjes Pa Ma

• 01 Juli 2009 - 20:05

Pa Ma: